هـــم‌‌ده‌فیلـم‌انتخـاب‌کنی



من از تو هم فراخانه‌تر عمل کردم علی‌ب. همین لیست‌هایی رو که تو share کرده بودی گذاشتم جلوم و از توشون انتخاب کردم. معیار رو هم گذاشتم همون که گفته بودی؛ این‌که هر فیلم رو بیشتر از یه بار دیده باشم (البته به‌جز رکوییم که امکان نداره بشه بیش از یه بار دیدش از نظر من)

1- mulholland dr.
بدون ترتیب:
dreamers
amelie
goodbye lenin
the lives of others
little miss sunshine
o brother, where are you
requiem for a dream
talk o her
hours
و:
rachel getting married, ratatouille, volver

این فیلم‌ها هم که توی اغلب لیست‌ها دیده می‌شن از نظر من overrated هستن و هیچکدوم رو بیش از یه بار ندیده‌م:
ethernal sunshine of..., 21 grams, pan's labyrinth, babel, return, 4 months 3 weeks and 2 days, before sunset, match point, atonement

کلی از فیلم‌های لیست‌های مختلف رو هم ندیده‌م، به همون دلیل خودت یعنی سریال دیدن به‌جای فیلم دیدن در سه سال اخیر. به‌جای خیلی از این فیلم‌هایی که گفتم با خیال راحت می‌تونم این‌ها رو جایگزین کنم، از نظر پتانسیلی که دارن برای چندین بار دیده شدن:
تقریبن هر قسمتی از سوپرانوز
دو-سه اپیزود آخر همه‌ی فصل‌های هاوس
اپیزودهای بن سنتریک و دزموند سنتریک و اپیزودهای پایان فصل‌های 3 و 4 لاست
اغلب اپیزودهای فصل 4 به بعد فرندز
تقریبن همه‌ی اپیزودهای آفیس انگلیسی و خیلی از اپیزودهای آفیس آمریکایی
اپیزود اول و آخر فصل پنچ 24
و هر جایی توی ویدز که اندی باتوین داره!

محدثه


Comments: Post a Comment