هـــم‌‌ده‌فیلـم‌انتخـاب‌کنی



خب حافظه من در حد حافظه مسعوده است با این فرق که من شوهر دارم.

به این معنی که وقتی می گویم "اون فیلمه که یه ژولیت بینوش توش بود که پسرش مرده بود و اون هی خوابش رو می دید و می رفت دنبالش، بعد یه کابویی آمد و پسرش رو برد"، علیب به من می گوید اون یه فیلم کوتاه بود از مجموعه "پاریس دوستت دارم". و می گوید تو اپیزود دلقک های این رو هم دوست داشتی. همین طوریست که ممکن است من نیم ساعت بنشینم و بگویم اون خانمه، اون آقاهه، اون پسره و فلان و تهش بتوانم یک لیست ده تایی تحویل بشریت بدهم، که شاید چند تایی هم تویش جاافتاده باشند. لیستی که ترتیب در آن رعایت نشده است.

- گاهی به آسمان نگاه کن
- درباره الی
-بیست و یک گرم
- دو تا اپیزود از فیلم " پاریس دوستت دارم"
-Revolutionary Road
-2:37
- Before Sunset
- سین سیتی
- 4ماه و 3 هفته و 2 روز
- سرنوشت شگفت انگيز املي پولن

ف. ف


Comments: Post a Comment