هـــم‌‌ده‌فیلـم‌انتخـاب‌کنی



- اين فهرست آن‌هايي هستند که من دوست‌تر داشته‌امشان نه برترين‌هاي دهه
- يادش بخير آن‌که ده را دوست داشت،‌ من قلبي سلامٌ لبيروت...
- اين‌ها طبيعتاً از ميان آن‌هايي انتخاب شده که يادم مانده.
- طبيعتاً در اين فهرست نمي‌شود فيلم‌هاي مال قبل از سال دوهزار را قرار داد. ولي من باشم سه گانه پدرخوانده‌ را به عنوان فيلم برتر تمامي قرون و اعصار انتخاب مي‌کنم و شرمنده جمال آقاي آل‌پاچينو هستم که فيلم‌هاي ده سال گذشته‌شان در اين ليست جايي ندارد،‌ حتي اگر چند بار The Merchant of Venice وارد ليست شده باشد و از آن خارج شده باشد. و البته آن جمله آقاي تام هنکس يادمان هست در You've Got Mail که مي‌گفتند: پدرخوانده خلاصه تمام حکمت‌هاست.

1. Malena
2. Life of others
3. Closer
4. Match Point
5. Milk
6. The Banishment
7. The Reader
8. The Notebook
9. Elegy
10. stranger than fiction

واقف


Comments: Post a Comment