هـــم‌‌ده‌فیلـم‌انتخـاب‌کنی



ایبرت نیستم که همه چی رو ببینم و اینا، قطعن کلی چیز هست که اگر ببینم به خاطرشون اینایی که اینجاس رو می‌ندازم دور. این که بدیهی بود و اصلن گه خوردم گفتم. دومین تذکر اینه که پوزش اگر یازده تاس. راه نداشت حذف کنم یکیش رو. سوم هم این‌که اینا از روی معده و هوا نیست (چون خفن‌ام. مو لای درز کارم نمی‌ره.). من یه اکانت فلیکستر دارم که از صد سال پیش به این‌ور هر فیلمی که دیده‌م، همون موقع رفته‌م بهش نمره داده‌م، نمره دادن‌ام هم علمی و ایناس طبعن و بعد از بین کل فیلم‌هایی که دیده‌م، یه لیست فیلم‌های محبوب توش دارم که الان بیست و یکی فیلم هست توش، که سر انتخاب این لیستی که الان گذاشته‌م جلوتون، رفته‌م اینا رو از توش جدا کرده‌م و به ترتیب علاقه‌ای که دارم بهشون چیده‌م و دونه دونه لینک کرده‌م، بعد یه نفر نیست از آدم تشکر کنه. خلاصه اینکه اینا از بین فیلم‌هایی که توی ده سال اخیر ساخته شده‌ن -که من هم دیده باشم- از همه بهترن، گه می‌خوره هر کی مخالفت کنه.

1. Synecdoche, New York‫.‬
2. Paranoid Park
3. Code inconnu: Récit incomplet de divers voyages.
4. Last Days.
5. Rachel Getting Married.
6. The Dreamers.
7. Into the Wild.
8. Once.
9. (500) Days of Summer.
10. Rocket Science.
11. Stranger Than Fiction.
+
Cidade de Deus (2002)
Oldboy (2003)
Inglourious Basterds (2009)
Big Fish (2003)
The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (2007)



Comments: Post a Comment